3 sierpnia 2014

Złapanie mnie nie jest trudne, jest niemożliwe. - ZAPOWIEDŹ II (Zayn Malik)

The Queen Wears Black | Zayn Malik FanFiction


        Usiadłem za swoim biurkiem i zacząłem przyglądać się zdjęciu niejakiej Josephine Willson. Muszę przyznać, że dziewczyna miała całkiem przyjemną buźkę, ale niestety stanęła po niewłaściwej stronie barykady. Jestem aż nazbyt świadomy tego, że jej rodzina będzie chciała mnie złapać i osadzić w więzieniu. Nie zdziwiłbym się również, gdyby prokurator zażądał kary śmierci – przecież dobrze wiem, co gryzłoby moje sumienie, jeśli tylko je miał. Muszę ich zmartwić. Złapanie mnie nie jest trudne, jest niemożliwe.

~*~

Jak obiecywałam - publikuję drugą zapowiedź opowiadania, napisaną z perspektywy Zayn 'a. Mam nadzieję, że nie jest gorsza, niż poprzednia. Teraz czas na kilka spraw organizacyjnych:1) Prolog zostanie opublikowany we wrześniu, nie mam pojęcia, którego, ale najprawdopodobniej będzie to 5, czyli piątek.2) Jeżeli ktokolwiek chciałby być informowany o nowych notkach, to informację na ten temat znajdzie w zakładce "INFORMED".3) SPAM również ma przeznaczoną dla siebie stronę, chyba nie muszę mówić, jak ona się nazywa.4) Opowiadanie będzie miało dwie, albo trzy części. Nie mogę się jeszcze zdecydować, ponieważ jest ono zainspirowane jednym z moich ulubionych filmów, a w przyszłym roku wychodzi kolejna część. Jeśli wam się spodoba, a mnie dalej będzie przynosiło to przyjemność, to napiszę trzeci sezon bez najmniejszego problemu.5) Opowiadanie jest również dostępne na Wattpadzie, pod tym samym tytułem. Link do niego znajduje się w zakładkach i na samym dole strony. 6) Dziękuję czterem osobom, które zaobserwowały ten blog pomimo tego, że nie pojawił się na nim tak naprawdę żaden, konkretny post. Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy. ;)7) Jeżeli to dla kogoś ważne, to opowiadanie będzie pisane w trzeciej osobie - uznałam, że tak jest mi najłatwiej pisać i moje prace wychodzą najlepiej.8) Cały czas dodaję nowych bohaterów i aktualizuję tych, którzy zostali już dodani. To normalne, z postępem pisania opowiadania, więc zaglądajcie tam po nowości.9) Jeżeli chodzi o archiwum. W tej kwestii nic się nie zmieniło. Piszę rozdział, dodaję to w zakładce, ostatni z listy jest w trakcie pisania.10) Od razu ostrzegam, że ktoś, kto nie lubi zabijania się i tego typu spraw nie powinien czytać opowiadania. Mogę zdradzić, że już w trzecim rozdziale się zabijają, a w piętnastym główna bohaterka zarzyna kogoś nożem, także będzie wesoło. xDNo, to by było chyba na tyle, więc do zobaczenia za miesiąc ;)Pozdrawiam, Evansik xx

2 komentarze:

  1. Na podstawie jakiego filmu jest to opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie chcę mówić, bo wszystko będzie wiadomo mniej więcej i nie będzie nikt ciekawy tego, co się stanie w opowiadaniu xD
      Ja mam pytanie. Jak dodać do bloga? Nie rozumiem ;d

      Usuń